ФОРМАТИ РОБОТИ ОСВІТНЬОГО ЦЕНТРУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ:

  • інтерактивні уроки для відвідувачів щодо діяльності Верховної Ради України та основ парламентаризму;

  • розробка цікавих інформаційних та просвітницьких матеріалів;

  • проведення зустрічей та майстер-класів з народними депутатами України;

  • організація дебатів, виступів, обговорень.


Інтерактивні уроки проводяться для груп 15–24 осіб. 

Тривалість уроку — 1 година.


З початку запровадження карантинних обмежень для протидії поширенню пандемії коронавірусної інфекції COVID-19 (з 12 березня 2020 року) доступ відвідувачів до Верховної Ради України було призупинено. Освітній центр Верховної Ради України один з перших освітніх центрів парламентів світу, який почав свою роботу в онлайн форматі. Усі заходи Освітнього центру Верховної Ради України були адаптовані до онлайн формату з дотриманням карантинних обмежень. На постійній основі проходять онлайн-уроки, імітаційні ігри з моделювання засідання Комітету Верховної Ради України, онлайн-уроки з народними депутатами України, тематичні заходи та онлайн-конкурси, онлайн-вікторини у соціальних мережах Освітнього центру Верховної Ради України.


ОНЛАЙН-ЗАХОДИ ОСВІТНЬОГО ЦЕНТРУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Для дотримання карантинних обмежень, проведення просвітницьких заходів Освітнього центру Верховної Ради України діє вільна реєстрація на заходи у соціальних мережах за допомогою Google-форми, обов'язково вказуючи свої контактні дані або можливе у форматі live-трансляцій онлайн-уроків у школах. 

За допомогою платформи ZOOM співробітники Освітнього центру Верховної Ради України проводять урок з використанням різноманітних інтерактивних засобів. 

Онлайн-урок з парламентаризмуце інтерактивні заняття для учнів різної вікової категорії, які мають на меті сприяти становленню громадянської самосвідомості та формуванню правової і політичної культури школярів. 

Основні завдання уроку парламентаризму: поглибити знання учнів про український парламент, про роль і місце органу законодавчої влади; привернути увагу до парламентської тематики, місця й функцій парламенту у структурі органів державної влади; сприяти розумінню ролі парламенту як представницького органу, що втілює інтереси виборців; розкрити особливості діяльності народних депутатів України і взаємодії з ними; сприяти усвідомленню учнями себе як майбутніх виборців.


Онлайн-урок з моделювання засідання Комітету Верховної Ради України від Освітнього центру Верховної Ради України

Структура онлайн-засідання:

  • Головуючий (Народний депутат/депутатка України або співробітник Освітнього центру Верховної Ради України)  відкриває засідання Комітету. 

  • Оголошується порядок денний засідання. 

  • Кожному учаснику дається 2 хвилини на те, аби висловити свої пропозиції щодо документу/теми/проекту закону. 

  • Народний депутат/депутатка України коментують відповіді учасників.

  •  Головуючий виносить на голосування головні тези, що лунали, групуючи їх. 

  • Голосування. Підбиття підсумків засідання. Проголошення висновку Комітету.


Онлайн-урок з народним депутатом України від Освітнього центру Верховної Ради України

 Народні депутати України підтримують діяльність та активно беруть участь у заходах від Освітнього центру Верховної Ради України. 

На онлайн-уроці народний депутат України розповідає про діяльність парламенту, законодавчу діяльність, функції та роботу народного депутата України. У разі, якщо народний депутат був обраний за мажоритарним виборчим округом, розповідає про роботу на власному виборчому окрузі.

«Запитання-відповідь» сесія – модератори зачитують запитання, отримані від учасників під час реєстрації.


Повернутись до списку публікацій

Версія для друку